mandag 6. april 2009

So we are decided....

Da har jeg faktisk bestemt meg... Det blir Kenya!! Og som dere ser er jeg i full gang med treningen...

De siste søknader til barnehjemmet er sendt, og i dag snakket vi med familien jeg skal bo hos i Kenya. De gledet seg masse, noe som selvsagt er kjempekos for meg :D

I morgen drar jeg til Madrid, som betyr at jeg må pakke nå.

Men før jeg går... Barnehjemmet jeg skal besøke har omtrent 50 barn. De lever utrolig primitivt og har lite mat, materialer, klær, skolebøker - alt! De ber om støtte i materiell form, men også penger. Når jeg kommer dit vil jeg ha med meg så mye penger som mulig som jeg direkte vil gi til barnehjemmet, og sammen med dem gå ut å handle det de trenger, slik andre volunteers har gjort før meg.

Vær så snill å hjelp meg med å få til dette, for bare sammen kan vi få barnehjemmet til å stille opp for barna som uten unntak har mistet sine foreldre. De har ingen andre steder å være, og barnehjemmet får ingen statlig støtte. Nå som jeg skal ned dit selv, og med egne hender kjøpe skolepulter, bønner og tomater til dem - VÆR SÅ SNILL Å STØTTE med en femtilapp eller to. Alt hjelper, og alt jeg kjøper blir lagt ut her :)

Donering av klær taes også i mot med takk! Ville det ikke vært koselig å se et bilde av en overtakknemlig, kenyansk unge med din gamle mikke mus-t-shorte??? Eller liknende :) Kan ikke tenke meg noe nydeligere......

Kontonummer: 05206 14 9789

Pengene på denne kontoen går KUN og RETT til barnehjemmet :)

Så alle venner - ofre noe av overfloden - dere vil ikke angre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar